Lees dit maar niet.

Het is nooit stil in mijn hoofd

Ik hoor altijd een piep, dat klopt

Maar afgezien van dat

Het is nooit stil in mijn hoofd

Gedachtes vliegen

Of nee, het is eigenlijk meer donderen

Door mijn hoofd

En ik kan er niets aan doen

Zo voelt het dan

Want ik kan er niets aan doen

Toch?

Misschien helpt het

Uitspreken van gedachtes

Nee, dat kan niet

Ze mogen niet uitgesproken worden

Het zijn er te veel, te snel, te idioot

En ook al zou het lukken

Het helpt toch niet.

Niemand zou het horen.

Dat is maar goed ook

Want niemand zou het willen

Mijn gedachtes zijn niet leuk, spannend

Mijn gedachtes zijn met veel

Meestal donker en eng

En wat als iemand ze wel wil horen?

Niet dat ik dat geloof,

Maar wat als?

Ze zouden er niets mee kunnen

Het zijn geen helpende gedachtes

En ook geen fijne

Dus wie ben ik

Wie ben ik

Om ze lastig te vallen

Met dingen waar ze niets mee kunnen

Geef een reactie

